Monday, April 23, 2012

funkcja jedno-kolorowa

Discover women's heeled court shoes with OASAP. Shop hundreds of heeled court shoes, high heels, high heeled shoes and high heel shoes with OASAP.

W końcu sobotaa! Nie macie pojęcia jak na ten dzień czekałam. Tydzień mi się ciągnął jak to się mówi 'flaki z olejem'. Padam na twarz. Ten czas był dla mnie raz pod wozem, raz nad wozem. Wahania nastroju. Nazbierały się załatwiania, sprawy kobiece, szkoła itd. Wczoraj wieczorem kładłam się z nadzieją, że to wszystko odeśpię. A tu psikus! Sąsiad od 7:30 słuchał na cały regulator muzyki, więc wskazywało tylko na jedno - koniec spania. GRR. No cóż, nic nie poradzę. Postanowiłam się zebrać i coś z tym zrobić. Mocna kawa od razu postawiła mnie na nogi. I nawet porobiłam kilka zdjęć z fajną funkcją jedno-kolorową. Mały przedsmak ( efekt nie jest w 100% jaki chciałam, ponieważ użyłam za jasnego odcienia różu. Jednak widać o co chodzi. ) Jak dla mnie jest to świetny efekt - coś innego! A wy co myślicie :) ?

No comments:

Post a Comment