Thursday, May 17, 2012

Sähkönsinistä


2a
Paita H&M, Shortsit H&M, Sormukset JC
4a3a1aimage-tile
L: oon istunu kaks päivää kipeenä kotona.. Vaihdoin huoneen järjestystä, siivosin vaatekaapin, järjestin kaikki kaapit ja hyllyt uusiks, vaihdoin lakanat ja selasin vanhoja valokuva-albuumeja. Toi kuva mis oon pikkusena on yks niistä vanhoista kuvista. Päätin lisätä sen tänne, jotta te kaikki lukijat tajuisitte sen, et miks kannustan Venäjää.. Oon pienestä asti kannustanu sitä ja kannustan edellee :)  Silja tulee meil koht yöks.. pelastamaan mua tylsyys kuolemasta ! :D Onneks hänki on kipee, niin ei oo sit mitään pelkoo, et tartuttaisin hänel tän mun flunssan :) No mut ei mulla muuta asiaa ollu ! Ajattelin et voisin lisätä tänne joku päivä mun lapsuus kuvia jos teitä kiinnostais? 

No comments:

Post a Comment